Concurs accesorii hand-made

miercuri, 28 mai 2008

Licenta Windows Vista de la 2/2

Veverita Vip scoate la bataie 2 licente Windows Vista.

Raspunsurile mele:

1. Cu ce este Windows Vista mai bun decat Xp? Sau contrariul.
Am folosit Windows Vista cu licenta. Am folosit si Windows Xp cu licenta. Ce pot sa spun despre Windows Vista:
PRO Windows Vista:
- grafica
- usurinta de navigare prin fisiere
- usurinta de a gasi fisiere pe calculator
- desktopul animat
CONTRA Windows Vista:
- cel mai important! - multe programe nu sunt compatibile cu Vindows Vista. Multe programe au nevoie de instalari in plus pentru a fi compatibile cu aceasta versiune de Windows.
- merge destul de greu (se si incarca mai greu)

2. De ce este important sa achizitionezi o licenta Windows, care sunt avantajele pe care le ai folosind o licenta valida?
Cel mai important este ca stai linistit. Stai linistit nu doar pentru ca nu poti fi acuzat penal ca folosesti Windows-ul fara licenta dar stai linistit si cu privire la siguranta fisierelor tale. Programele "furate" fac si probleme. Te trezesti ca nu-ti mai merge Windows-ul si ai pierdut tot.
Avantajele folosirii Windows-ului cu o licenta valida:
- service pack-uri gratuite
- update-uri online

P.S. De curand mi-am cumparat Windows Xp Professional cu licenta printr-o firma specializata. Am primit pachetul iar cand am vrut sa-l instalez mi-am stricat calculatorul pierzand multe informatii. Cum? Codul de activare scris pe carcasa (sigilata!) de CD nu se potrivea cu cel de pe CD-ul propriu-zis. Am sunat la reprezentantii Windows in Romania si mi s-a spus ca s-a incurcat CD-ul cu carcasa (adica s-a introdus CD-ul in alta carcasa, care era destinata altei versiuni de Windows). Normal ca mi s-a spus ca nu e vina lor ci a firmei de la care am primit CD-ul (distribuitorului) desi si el a primit pachetul sigilat.

Premii:
Locul 1 - o licență (pachet) de Windows Vista Ultimate!
Locul 2 - o licență (pachet) de Windows Vista Home Premium!
Ce trebuie sa faceti: Scrie un articol pe siteul/blogul tau in care mentionezi ca participi la "concursul 2/2", raspunde la intrebari si lasa pe blogul 2/2 un comentariu cu adresa unde se pot citi articolele.
Perioada: 22 mai-20 iunie 2008
Organizator: http://doipedoi.com

Niciun comentariu: